hbrendel Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Wie weet waar ik het Nederlands taalpakket voor de runtime (v. 10) voor Windows kan vinden? Op de Mac zit het er gewoon bij... Quote
0 eroos Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Heb net een runtime gemaakt van een database en daar zit Nederlands gewoon tussen. Ik gebruik versie 10.0V2. Quote
0 hbrendel Posted June 16, 2009 Author Posted June 16, 2009 Bij mij zit het er dus niet tussen. Vandaar ook mijn vraag. @eroos: Kun je mij het mapje 'Dutch' dan misschien toesturen? (In 'Extensions', in de runtime map) Quote
0 SuperWimmie Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Heb jij FM Advanced op NL staan, als je de runtimer maakt? Quote
0 hbrendel Posted June 17, 2009 Author Posted June 17, 2009 Nee, Advanced staat gewoon op engels. Nadat ik de runtime gemaakt heb, gooi ik alle taalpakketten eruit behalve nederlands en engels. Het OS van de gebruiker bepaalt dan welke taal hij ziet. Quote
0 SuperWimmie Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Ik dacht de ervaring te hebben dat default de taal aan stond zoals bij de aanmaak ingesteld was... (Windows), maar dit nodigt uit om het weer eens te gaan testen. Quote
Question
hbrendel
Wie weet waar ik het Nederlands taalpakket voor de runtime (v. 10) voor Windows kan vinden?
Op de Mac zit het er gewoon bij...
6 answers to this question
Recommended Posts