Ga naar inhoud
  • 0

inhoudt document zichtbaar maken


bartje

Vraag

Ik heb aan mijn kantoorprogramma een stukje aangemaakt zodat ik voortaan per dossier ook de documenten ervan in FM bijhoud. Nu vroeg ik mij af of ik ook op een of andere manier het document zelf in FM zichtbaar kan maken zodat ik niet enkel een document op naam kan zoeken, maar ook onmiddellijk kan kijken of het inhoudelijk wel het document is dat ik zoek.

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

of je een document zichtbaar kan maken in FileMaker hangt af van het platform waar je op werkt.

 

Als je met Windows werkt, kan je Excel files, Word documenten ( de hele office suite ), PDFs, afbeeldingen, ... tonen via de webviewer. Bij Mac is het veel meer gelimiteerd. Eigenlijk kan je elk documenten "openen" in FileMaker dat je ook kan openen met Internet Explorer op Windows, of Safari op Mac.

 

Om dit te doen moet je eerst het document exporteren (als je het zou opgeslagen hebben in een containerveld), en dan inladen in je webviewer, via de padsverwijzing.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...