Ga naar inhoud
  • 0

Runtime problemen


hiker

Vraag

Ik heb een database gemaakt die uit 3 databases bestaat.

Met het hoofdprogramma open ik de andere twee die dan op de voorgrond verschijnen.

Werkt allemaal goed.

Dit is op Windows XP

 

Zodra ik er een runtime van maak kan ik vanuit de hoofddatabase de twee andere echter niet meer naar de voorgrond krijgen. De windows blijven verborgen.

Ik heb alle opties al uit de databases gehaald wat betreft windowshandelingen, maar het probleem blijft.

 

Iemand dit al meegemaakt en een oplossing gevonden?

Of niet meegemaakt maar wel een oplossing mag ook natuurlijk.

 

Ik ga nu de twee andere databases als tabel opnemen in de hoofddatabase, kijken of dat werk.

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja, zo slim was ik wel. :mrgreen:

 

Inmiddels lijkt het probleem ook opgelost.

De eerste keer dat het programma opent vraagt het om de invoer van een getal. Wordt gewoon in het hoofdprogramma opgeslagen.

Daarna ga je naar een layout met alleen knoppen.

Tot zover dus de andere twee databases niet nodig.

Programma sluiten en weer openen en je gaat direct naar de layout met knoppen. En dan zijn de andere twee databases opeens wel te openen.

Ook in het openingsscript zijn geen verwijzigingen naar de andere twee databases, dus blijft een raadsel waarom het de eerste keer niet lukt en de tweede keer wel. Het getal dat je invoert heeft er niets mee te maken, ten minste in die zin dat die toegang geeft naar de andere twee databases.

 

Maar goed, het werkt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...