Ivan Vaes Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 (edited) ongeacht het aantal exemplaren dat ik ingeef in de print-setup, Filemaker drukt slechts één pagina af. iemand dit nog meegemaakt of er een oplossing voor? Zowel op mac als pc .... I. Edited October 7, 2009 by Guest Quote
0 edc Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Ja, bij mij hetzelfde probleem. (Windows Vista) Quote
0 Joris Aarts Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Welke FileMaker versie en update? Hier bij mij op FM10v3 op Sneeuwluipaard drukt hij wel degelijk 2 exemplaren af. Recent nog bij een klant met FM10v3 op Windoos XP SP3 een aantal scripts gemaakt die bv. een detailstaat dubbel uitprinten dus daar werkt het ook. Quote
0 soibus54 Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 Goede morgen,ik gebruik 8.5 v2 en windows 7 Ongeacht het aantal exemplaren dat ik ingeef filemaker print altijd slechts 1 exemplaar af Moet ik terug naar Xp of zijn er andere mogelijkheden bedankt voor de hulp Quote
0 AvD Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Ik geloof dat dit een eerder zelden gehoorde klacht is. Daarom al meteen de klassieke aanpak voor wat we een storing moeten noemen: controleer of je de meest recente printerdriver gebruikt en of die goed is geïnstalleerd (bij HP gebeurt het wel vaker dat de optie-panelen een crash veroorzaken). Check dus ook of alle opties (met hun vervolgpanelen) aanklik- en wijzigbaar zijn. Quote
0 SuperWimmie Posted December 17, 2010 Posted December 17, 2010 Wat ook wel eens wil helpen, installeer Filemaker eens opnieuw. Quote
0 Ari Posted December 17, 2010 Posted December 17, 2010 Wellicht is het plaatsen van de printopdracht in een loop een werkbare workaround? Quote
Question
Ivan Vaes
ongeacht het aantal exemplaren dat ik ingeef in de print-setup, Filemaker drukt slechts één pagina af.
iemand dit nog meegemaakt of er een oplossing voor? Zowel op mac als pc ....
I.
Edited by Guest6 answers to this question
Recommended Posts