Ga naar inhoud
  • 0

Analoge klok


arpijper

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is bijlage wat je zoekt?

 

Als je dit gebruikt, respecteer dan de voorwaarden van de open source license van de auteurs van coolclock.js (behoud copyright notice)

 

Ik kan de html pagina waarnaar de webviewer verwijst helaas niet als bijlage posten. Je kan de volledige broncode van http://www.clickworks.be/clock_compressed.html kopiëren en plakken in een html pagina, die je zelf op een webserver host.

 

Als iemand erin slaagt om de html code in een data URL te verpakken, laat het dan gerust weten, dan hoeft er zelfs niet verwezen te worden naar een externe html pagina. Bij mij werkt het althans niet.

 

Jeroen

Clock.fp7

Link naar reactie
  • 0

Tof die analoge klok, alleen lukt het mij niet om hem in mijn bestaande databases te gebruiken.

Wanneer ik het voorbeeld download lukt dit wel. Maar wanneer ik hem wil tonen in een eigen bestand krijg ik de melding dat de 'javascript-functie' niet gevonden is. iK vind hem ook niet terug in de lijst met functies, in het voorbeeld bestand vind ik hem wel terug.

Moet ik daarvoor een plug-in installeren ofzo?

 

Alvast bedankt voor de hulp,

 

Gregory

Link naar reactie
  • 0

Sorry Andries,

 

Maar ik kan niet helemaal volgen.

In het voorbeeldbestand zit toch maar één tabel genaamd 'Clock'. De tabel 'js' vind ik niet terug.

Er is wel een layout 'js'.

Het probleem is dat de functie 'JavaScript ( js )' niet in mijn functielijst voorkomt, en deze is nodig voor de berekening van de webviewer.

 

Groeten,

 

Gregory

Link naar reactie
  • 0

Sorry de javascripten bevinden zich in de tabel JavaScript (er zijn twee tabellen -> toch in de file "ClockMaker Pro Advanced" )

 

De functie "Javascript ( js )" doe op zich niet veel, die gooit er gewoon een " "" " waarbij js een waarde is die wordt opgezocht in de JS tabel. Het is een custom function en je hebt dus FileMaker Pro Advanced nodig om deze te implementeren.

 

Op zich hoef je dit ook allemaal niet te implementeren in je file. Het makkelijkste is om in de klok te maken zoals je ze wil zien, en dan via de functie GetLayoutObjectAttribute ( "wv Copy" ; "content" ) de hele HTML op te halen en die in een webviewer te plaatsen. Dit is toch hoe ik de file gebruik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...