Ga naar inhoud
  • 0

Tabbladen en scripts activeren


Wim Bongertman

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voor zover ik dat al heb uitgetest, lijkt het er op dat een onzichtbare knop niet goed werkt. Steeds springt het volgende tabblad welke ik aanklik naar voren, zonder het script uit te voeren welke zou moeten werken met de onzichtbare knop. inmiddels heb ik het script al dusdanig aangepast dat ik wel dmv een script naar het volgende tabblad kan springen. M.A.W. de knop werkt wel als ik hem boven de tab positioneer, maar niet als hij er op ligt.

Link naar reactie
  • 0

Mmmmmm. Niet helemaal een ideaalbeeld. Maar ik heb mijn systemen nog niet geupdated naar filemaker 10. Dan lijkt het dus slimmer dit even zo op te lossen en straks in 10 aan te passen. Ik ben druk bezig mijn programma opnieuw op te zetten. De eerste scripts werken nog vanaf filemaker 4, dus was het wel eens tijd om alles aan te passen aan de moderne tijd. Maar het is onvoorstelbaar wat er in al die jaren aan scripts en bestanden is aangemaakt. En dus een hele hoop werk om data en systeem "pratend" te krijgen.

 

Bedankt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...