Ga naar inhoud

Gewoon omdat ik het even kwijt moet..


rmw

Aanbevolen berichten

Waarom???????!!!!! :twisted::roll:

 

....is de knop Bewaar als PDF in de knoppenbalk van FM zelf WEL actief als een script in pauze stand staat en de knop Bewaar als Excel NIET?

 

Beide opties zijn via een afzonderlijk script gewoon uit te voeren tijdens de pauze stand, maar de knop en het menu voor Excel zijn grijs....

 

Ik vind het gewoon niet eerlijk!

 

rmw

PS Dat lucht op :wink:

Link naar reactie

Ik neem aan dat volgende erachter zit:

 

'Bewaar als PDF' wordt aanzien als een opdracht die onder de categorie 'Afdrukken' valt. 'Bewaar als Excel' wordt aanzien als een opdracht die onder de categorie 'Iets doen met records' valt. Je zal merken dat de opdrachten die in de eerste categorie vallen (Adrukken, ...) wel uitvoerbaar zijn wanneer een script gepauseerd is, en de opdrachten uit de tweede categorie niet.

 

- Jeroen

Link naar reactie

Jeroen,

 

Wat kan ik anders dan het volkomen met je eens zijn wat uitleg betreft? :lol:

 

Maar heb je dit al eens aan een klant proberen uit te leggen? :roll:

Glazige blikken, honderdduizend vraagtekens in het allerfelste neon wat je je kan voorstellen en nog veel meer onbegrip....

 

Maar ja, het is en blijft FileMaker, en filemakerees is geen gewone mensen taal :wink:

 

@Rony

Het leven is ook simpel, maar FileMaker is het niet altijd 8)

 

rmw

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...