Jump to content
  • 0

samenvoegveld als getal in tekstblok

Ari

Question

Posted

Ik heb een tekstblok met harde tekst waartussen ik een aantal samenvoegvelden (tekst) heb geplaatst. Dit werkt prima.

Nu wil ik ook een getalveld als samenvoegveld in de tekst plaatsen, echter er wordt niets weergegeven. Als ik het zelfde veld als los samenvoegveld op de layout plaats wordt wel de juiste waarde getoond.

Hoe kan ik dit oplossen?

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Bedankt voor de snelle reactie!

Dit is dezelfde situatie met uitzondering dat het getalveld uit een gerelateerde tabel komt....

• 0
Posted

Ben er inmiddels uit

Ik had een lap tekst uit Word gekopieerd en op de layout geplakt. Hierin heb ik direct de samenvoegvelden geplaatst waarmee het probleem ontstond. Na een leeg tekstvak te hebben gemaakt en daar alles opnieuw in te plakken werkt het.

Het enige probleem is nog dat de decimalen niet worden getoond

• 0
Posted

De nullen worden niet ingebracht en wel weergegeven in het originele getalveld dmv getalopmaak. Ben bang dat ik een extra tekst calculatieveld moet maken dat het getal met 100 vermenigvuldigt en op de twee na laatste positie een komma plaatst.

Als iemand een beter idee heeft dan hoor ik het graag!

• 0
Posted

Werkt alleen bij een op zichzelf staand samenvoegveld op de de layout maar niet als je het verwerkt in een tekstblok (of ik doe iets fout en dan hoor ik het graag!)