Jump to content
  • 0

Problemen met zoekfunctie

lee

Question

Posted

Ik hier een bestandje met 356 produkten in die elk een uniek artikelnummer hebben als ik nu zoek op een artikelnummer 'NBK0001' dan geef hij hier ook nog de records weer zoals 'DBK0001' en 'BK0001' en dat is echt niet de bedoeling. Ik heb al vanalles geprobeerd zoals oa exact macth enz.

Het rare is als ik in een ander bestand met tools die ook ieder een uniek artikelnummer

hebben een opzoeking die op artikelnummer dan geeft hij wel alleen de grvraagde record weer.

Kan zo'n bestandje intern overhoop geraken. Ik heb hier al zitten zoeken aan wat het zou liggen maar ik geraak er echt niet uit.

8O

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Lee,

naar grote waarschijnlijkheid is je veld "artikelnummer" een numeriek veld. Verander dat in een tekstveld en je probleem zal opgelost zijn.

mvg

Stef

• 0
Posted

Beste Lee,

af en toe een beetje 'feedback' zou geen kwaad kunnen.

Daar kunnen anderen ook iets van leren en het motiveert iets meer om te antwoorden op iemand zijn vragen.

met vriendelijke groeten,

Danny.

• 0
Posted

Ik heb begrepen dat de temperatuur in Singapore best te verdragen is rond deze tijd van het jaar.

Hebben ze daar geen zaal die zou kunnen dienen voor het eerste Clarify-treffen?

Den baas betaald... :D