leerling Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 Heeft iemand een idee of je onder Filemaker een afrolmenu kan maken en zo ja hoe? groetjes, Quote
0 Rony Rabijns Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 Wat bedoel jij met een afrolmenu? FM kent wel popuplists en popupmenu's. Quote
0 leerling Posted October 14, 2011 Author Posted October 14, 2011 Ik probeer in een bestand eenzelfde menu struktuur te maken zoals in het programma Filemaker zelf bijvoorbeeld van toepassing is; als ik op'bewerken' klik komt een hele balk met opties. Zoiets had ik ook in gedachte voor een programma Quote
0 hbrendel Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 Dit kun je bereiken met Custom Menus. Je hebt er wel FM Pro Advanced voor nodig. Quote
0 leerling Posted November 4, 2011 Author Posted November 4, 2011 Gaan we proberen, ik laat zo snel mogelijk horen als het gelukt is. Bedankt alvast Quote
Question
leerling
Heeft iemand een idee of je onder Filemaker een afrolmenu kan maken en zo ja hoe?
groetjes,
4 answers to this question
Recommended Posts