pvc4 Posted January 11, 2013 Posted January 11, 2013 Wie kan mij helpen ik heb een script nodig! Ik selecteer een record daarvan wordt het factuuroverzicht van opgeslagen als een pdf. dan wordt mijn mail programma van OSX (mac) geopend en wordt alles goed ingevuld door filemaker en de pdf staat in het mailtje. dan moet ik op enter drukken en wordt de mail verzonden. daarna ga ik weer naar filemaker toe en selecteer het volgende record en wordt bovenstaande herhaald. Het moet toch met een if else endif instructie mogelijk zijn als ik bijvoorbeeld 50 recrods sorteer dat filemaker net als hiervoor uitgelegd maar dan automatisch verstuurd. Quote
0 hiker Posted January 12, 2013 Posted January 12, 2013 Je kunt zoeken op de facturen die je wilt versturen en dan met een loop door de records gaan tot alles in het mailpakket staat. Dan moet je nog 50 keer de mail verzenden in het mailpakket. Quote
Question
pvc4
Wie kan mij helpen ik heb een script nodig!
Ik selecteer een record daarvan wordt het factuuroverzicht van opgeslagen als een pdf.
dan wordt mijn mail programma van OSX (mac) geopend en wordt alles goed ingevuld door filemaker
en de pdf staat in het mailtje.
dan moet ik op enter drukken en wordt de mail verzonden.
daarna ga ik weer naar filemaker toe en selecteer het volgende record en wordt bovenstaande herhaald.
Het moet toch met een if else endif instructie mogelijk zijn als ik bijvoorbeeld 50 recrods sorteer dat filemaker net als hiervoor uitgelegd
maar dan automatisch verstuurd.
2 answers to this question
Recommended Posts