Ga naar inhoud

FileMaker meeting


F.J.

Aanbevolen berichten

Beste FileMakers ontwikkelaars,

 

Dinsdagavond 19 februari om 19.30 uur is in Hilversum een bijeenkomst waar de volgende onderwerpen aanbod komen:

 

- PHP in combinatie met FileMaker door André.

-Layout mogelijkheden van FileMaker 12 (gradients, guides, points, corners, hoven, focus, etc.) door Willem-Jan.

 

Meld je aan via:

 

Tot dinsdag 19 februari.

 

Groet,

Fred

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Was een leuke, nuttige en goed bezochte meeting. ik heb het idee dat de belangstelling aantrekt.

 

WJ: ik denk dat het programma voor de volgende keer al vast staat? Anders wil ik ook wel iets laten zien over SVG, Scalable Vector Graphics. Een XML-achtig grafisch formaat waarmee je vanuit FileMaker in de Webviewer erg mooie grafische dingen kunt doen.

 

Verder denk ik dat we de formule van iets technisch en iets 'lichtgewicht' erin moeten houden.

 

Voor de technische kant heb ik nog wel een paar suggesties:

 

- de 360Works plugin

- de MBS plugin (1400 functies, waaronder de fraaie mogelijkheid om scriptstappen gekleurd weer te geven)

- integratie van Automator, AppleScript en andere externe hulpmiddelen zoals shell scripts.

 

vrgr

 

Hans Erik

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Hallo allemaal,

 

Morgen, dinsdag 7 mei om 19.30 uur is een FM meeting bijeenkomst in Hilversum.

 

Op het progamma staat:

Layouts en het omzetten van layouts fp7 naar fmp12

Containers en de mogelijkheden van FM12

 

Laat even weten of je komt.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Beetje late reactie:

was weer erg leuk en nuttig. Bedankt heren voor de presentaties.

 

 

Ik heb als aanvulling op de afgesproken onderwerpen nog wel een topic waar het een en ander over te melden valt: security, de ins en outs van accounts, privilegesets, wat je kunt doen om records en velden af te grendelen, hoe zit het met web publishing, met cascading deletes, scheiding van interface en data enz.

 

Hans Erik

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...