Ga naar inhoud
  • 0

Tekstopmaak voorwaarde


Gerard Exis

Vraag

Beste mensen,

 

in mijn tabel/layout voorraad heb ik knoppen gemaakt per leverancier, als ik knop a klik open ik het tabel "notities" , waar ik dus per leverancier notities maak van af te handelen zaken. Deze notities staan in een apart tabel (naam leverancier is relatie naar tabel voorraad). Dit tabel bestaat uit twee velden, 1 naam leverancier (dmv invul veld te selecteren) 2. notitie (simpel tekstveld).

 

alles gaat goed, echter ik wil dat zodra er voor leverancier a een notitie is gemaakt de tekst op knop "leverancier a" een andere kleur of donker word.

 

nu heb ik het volgende geprobeerd,

in het tabel "leverancier" heb ik per leverancier een extra veld gemaakt met als formule dat er een 1 wordt ingevuld indien er een record wordt aangemaakt met de naam geselecteerd van betreffende leverancier, vervolgens heb ik ook een resume veld hier naast gemaakt.

alles werkt, zodra ik een notitie maak op naam van leverancier a, komt er netjes een 1 in het veld, vervolgens in het resume veld het totaal, dus b.v 3 na het aanmaken van 3 notities van betreffende leverancier. Vervolgens geef ik in de layout opmaak van de knop aan dat zodra het veld "leverancier totaal" (resume) in tabel "leverancier notities" groter of gelijk is aan 1 moet de kleur veranderen...........

 

De eerste leverancier werkt goed, echter de andere leveranciers werken niet.

........... pfffft wat doe ik fout ?

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...