Roger Posted May 6, 2013 Posted May 6, 2013 Niet écht een nieuw onderwerp... maar de wens bestaat nog steeds In mijn geval gaat het om een factuur met een specificatie. Beiden afkomstig uit verschillende tabellen. Ik weet dat het in FM10 niet kon om twee of meer pdf-files als bijlage aan een enkele email te koppelen. Kan dat tegenwoordig in 12 wel? Quote
0 Roger Posted May 7, 2013 Author Posted May 7, 2013 Dank je Felix. Op zich voor dit doeleinde prima. Is dit FM12 specifiek of kon dat sowieso al? Quote
0 Mr Bean Posted May 22, 2013 Posted May 22, 2013 In filemaker 9 werkt dit ook !! Was daar ook de enige oplossing om zonder plugin meerdere PDF's tegelijk te mailen Quote
Question
Roger
Niet écht een nieuw onderwerp... maar de wens bestaat nog steeds
In mijn geval gaat het om een factuur met een specificatie. Beiden afkomstig uit verschillende tabellen.
Ik weet dat het in FM10 niet kon om twee of meer pdf-files als bijlage aan een enkele email te koppelen. Kan dat tegenwoordig in 12 wel?
4 answers to this question
Recommended Posts