Semler Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 Beste Mensen Ik gebruik nu een tijdje het standaard factuur sjabloon,alles werkt perfect. Maar zou graag nog willen dat als ik een factuur aanmaak het aantal producten dat ik verkoop automatisch afgeboekt wordt van mijn voorraad. Hoe kan ik dit als beste oplossen? Alvast bedankt Quote
0 yamas Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 Semler, Het onderwerp komt hier heel vaak voor. Zoeken op "voorraad" levert 13 pagina's met info op. Quote
0 menno Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 Als je gewoon eens rustig nadenkt en opschrijft hoe jouw goederenstroom verloopt, kan je best zelf bedenken hoe je dat zou moeten opzetten. Een voorzetje: Ontvangsten laten de voorraad oplopen en leveringen laten de voorraad afnemen en het verschil van beide getallen zou je voorraad kunnen zijn. Je kan dit stramien zo ingewikkeld maken als je wilt, maar hier kan je beginnen. Succes! Quote
0 Semler Posted May 22, 2013 Author Posted May 22, 2013 Hallo menno Dank u wel voor u reactie. Ga hier zeker iets mee doen. Had dit ook op http://forums.filemaker.com/posts/a6ef951917 maar kom hier niet goed in uit,ik dacht dat er misschien een makkelijkere manier was. Om dit te realiseren. Quote
Question
Semler
Beste Mensen
Ik gebruik nu een tijdje het standaard factuur sjabloon,alles werkt perfect.
Maar zou graag nog willen dat als ik een factuur aanmaak het aantal producten dat ik verkoop automatisch afgeboekt wordt van mijn voorraad.
Hoe kan ik dit als beste oplossen?
Alvast bedankt
4 answers to this question
Recommended Posts