Ga naar inhoud
  • 0

Internet betalingen Webshop


Donamd

Vraag

Voor onze WebShop die ik aan het maken ben met Filemaker IWP, zou ik moeten integreren dat de klant de bestelde goederen onmiddellijk kan afrekenen.

Ik tracht voornamelijk Belgische klanten te bereiken met onze webshop.

De courante betaalmiddelen zouden zijn, zoals Visa, Mastercard, American Express, ... en eventueel via online bankieren.

 

Aangezien het in de beginfase nog niet heel duidelijk zal zijn hoe frequent bestellingen geplaatst worden zou ik er willen voor opteren om met een partner in zee te gaan waarbij geen abonnementskosten en opstartkosten worden gerekend, maar waarbij welisweer de transactiekost weer hoger ligt.

 

Ik vond op internet informatie terug van een firma Sisow in Nederland.

 

Zijn er nog andere firma's eventueel in België die hiervoor kunnen gecontacteerd worden ?

Ervaringen met sommige firma's ?

Is er iemand die mij kan informeren hoe zoiets dient geïntegreerd te worden in een Filemaker Toepassing ?

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Op dit punt ben ik vastgelopen met internetbetalingen vanuit Filemaker.

Ik heb wel een oplossinkje, maar vol gebreken en onvolledige afhandelingen.

 

Vandaar dat ik het anders ben gaan oplossen.

Ik heb een webshop op Joomla basis en richt daar alles in wat in de webshop hoort te gebeuren.

 

Vervolgens ben ik met ODBC de webdatabase gaan koppelen met de Filemaker database en kan ik alle gegevens uitlezen en aanpassen.

 

Het is een volstrekt andere benadering van de oplossing.

Het heeft wel een paar grote voordelen, want de webshop is nu geschikt voor nieuwste ontwikkelingen op gebied van betaling, kan veel meer capaciteit aan qua performance en is nu eenvoudig te beheren.

Maar voor je zover bent, dat is een forse klus.

 

Succes met deze puzzel!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...