Ga naar inhoud
  • 0

Video afspelen met Instant Web Publishing


kevinbalvinho

Vraag

Heel simpel maar lijkt onmogelijk?

 

Ik heb een database gemaakt met wat tekstvelden en een container met daarin een video. De container ingesteld op "interactieve inhoud".

Local krijg ik die video wel gewoon te zien, alleen wanneer ik hem via Instant Web Publishing probeer te bekijken krijg ik alleen een link te zien. Als je op deze link drukt download hij het bestand, dat wil ik niet ik wil juist dat je de video kan afspelen.

 

Ik heb alles geprobeerd, verschillende bestandstypes (.mp4/.mov/.wmv) en alle browsers (Safari/Chrome/IE), Windows of Mac niks maakt uit.

 

Weet iemand een oplossing hiervoor? :(

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Alles is mogelijk de vraag is hoeveel je hieraan wilt besteden. Omdat je via iwp werkt zou je een script/plug-in kunnen schrijven die een aansturing doet binnen je browser om de video te laden, ik heb deze optie al eens toegepast en werkte prima zolang je de "standaard browser" instelling maar hetzelfde laat. Stuur even een bericht als je nog interesse hebt in een oplossing dan zoek ik het script voor je

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...