Sumar Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Hallo, Ik heb een layout met een portal en nu zou ik graag dmv klikken op een portal regel de details van dat record willen laten zien in een andere layout. Op de een of andere manier lukt me dat niet. Iemand enig idee hoe het moet? Quote
0 Infomatics Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Dag Sumar, als je portal de records van de tabel Portal toont en je hebt een layout gebaseerd op tabel Portal met de details, kun je een knop in de portal zetten die een GTRR (Go to related record) en als relatie kies je Portal en als layout kies je het Portal layout. Groet, Ruben Quote
0 Sumar Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Niet te geloven: een regeltje -)) Dank is groot, problem solved. Quote
Question
Sumar
Hallo,
Ik heb een layout met een portal en nu zou ik graag dmv klikken op een portal regel de details van dat record willen laten zien in een andere layout. Op de een of andere manier lukt me dat niet.
Iemand enig idee hoe het moet?
2 answers to this question
Recommended Posts