Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen popovers


hans erik

Vraag

Bezig met popovers en ik kom weer wat raars tegen: als je een popover aanmaakt op een layout kun je die kopiëren en plakken, of dupliceren. Handig, bepaart je een hoop tijd. Maar als je zo'n popover dan in een portal plaatst is ie alleen zichtbaar in de eerste rij... Wil je in elke rij een popover zien, dna moet je de popover in de portal aanmaken.

 

Ben benieuwd hoe dat dan eigenlijk werkt.

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb nog wat uitgeprobeerd, ik snap waardoor het veroorzaakt wordt: mijn probleem treedt op bij popovers die zelf een portal bevatten. En het is ook logisch. Als een popover een portal bevat en je zet hem in een portalrow, is die popover eigenlijk een soort 'view' op die portalrow. En een portalrow kan geen portal bevatten...

 

Probeer je het toch dan zijn 2 er mogelijkheden:

- een popover die al een portal bevat (en die je dus kopieert naar de portalrow) wordt alleen in de eerste portalrow getoond (=mijn 'probleem' in de post)

- maak je een nieuwe popover aan in een portalrow en probeer je daar een portal aan toe te voegen, dan gaat dat dus niet.

 

Een feature, geen bug. Jammer overigens.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...