Jump to content
  • 0

Ervaringen popovers

hans erik

Question

Posted

Bezig met popovers en ik kom weer wat raars tegen: als je een popover aanmaakt op een layout kun je die kopiëren en plakken, of dupliceren. Handig, bepaart je een hoop tijd. Maar als je zo'n popover dan in een portal plaatst is ie alleen zichtbaar in de eerste rij... Wil je in elke rij een popover zien, dna moet je de popover in de portal aanmaken.

Ben benieuwd hoe dat dan eigenlijk werkt.

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

In het algemeen: op tabbladen en popovers moet je een object na het plakken, even verschuiven.

Een pixel heen en terug kan voldoende zijn.

De focus op de juiste laag is bij FM nog wel eens een probleem, vooral bij geplakte objecten.

• 0
Posted

Ik heb nog wat uitgeprobeerd, ik snap waardoor het veroorzaakt wordt: mijn probleem treedt op bij popovers die zelf een portal bevatten. En het is ook logisch. Als een popover een portal bevat en je zet hem in een portalrow, is die popover eigenlijk een soort 'view' op die portalrow. En een portalrow kan geen portal bevatten...

Probeer je het toch dan zijn 2 er mogelijkheden:

- een popover die al een portal bevat (en die je dus kopieert naar de portalrow) wordt alleen in de eerste portalrow getoond (=mijn 'probleem' in de post)

- maak je een nieuwe popover aan in een portalrow en probeer je daar een portal aan toe te voegen, dan gaat dat dus niet.

Een feature, geen bug. Jammer overigens.