Ga naar inhoud
  • 0

client no longer responding; connection closed (51)


clarify

Vraag

Beste Clarifiers,

 

ik heb een FMSA 12 / FMPA 12 toepassing op een nieuw ingerichte logische Windows 2008 R2 server draaien.

De FMPA12 client runt elke 2 seconden een script dat kijkt of er een pdf rapport moet worden aangemaakt.

Deze FMPA12 client wordt telkens na ongeveer een uur ge-disconnect.

 

In de FMSA log staat dan: client .... no longer responding; connection closed (51).

In diverse forums komt dit probleem regelmatig aan de orde, maar Filemaker komt nooit met een oplossing.

 

Exact dezelfde functionaliteit loopt op een andere logische Windows2008 R2 server al jaren zonder problemen.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

 

Wat ik ook niet begrijp is dat ik dit bericht om 21.19 plaats en dat het met een tijdsindicatie 22.25 in het form wordt gezet.

 

Bij voorbaat dank

aangepast door Gast
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Beste Clarifiers,

 

ik heb een FMSA 12 / FMPA 12 toepassing op een nieuw ingerichte logische Windows 2008 R2 server draaien.

De FMPA12 client runt elke 2 seconden een script dat kijkt of er een pdf rapport moet worden aangemaakt.

Deze FMPA12 client wordt telkens na ongeveer een uur ge-disconnect.

 

In de FMSA log staat dan: client .... no longer responding; connection closed (51).

In diverse forums komt dit probleem regelmatig aan de orde, maar Filemaker komt nooit met een oplossing.

 

Exact dezelfde functionaliteit loopt op een andere logische Windows2008 R2 server al jaren zonder problemen.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

 

Wat ik ook niet begrijp is dat ik dit bericht om 21.19 plaats en dat het met een tijdsindicatie 22.25 in het form wordt gezet.

 

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
  • 0
Deze FMPA12 client wordt telkens na ongeveer een uur ge-disconnect.

 

In de FMSA log staat dan: client .... no longer responding; connection closed (51)

Check de energy-settings even, mogelijk gaat de sessie waarin fmpa draait in sluimerstand, dan disconnect fms de client omdat die is gepauzeerd en dus niet meer reageert.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...