Jojojo Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Te dom voor woorden. Ik snap het niet: veld a is een getal, veld b is een getal. Veld c is een berekening te weten a x b. Veld c blijft echter blanco. Ik heb het fm bestand van de server af gehaald en op mijn werkplek gezet; geen verschil. Wat zie ik over het hoofd? Quote
0 Hatsaflats Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 is je berekening misschien een tekst ipv getal (zie dropdown onderaan het formule scherm) en voor de zekerheid, (maar dat zal denk ik niet het geval zijn). vermenigvuldigen is * en geen x Quote
0 SuperWimmie Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Veld C kan zijn: a. een type Berekening: hij rekent altijd. b. een vrij invoerbaar veld (type Text of type Number) met een calculatie als invoerhulp. Onder type B rekent hij onder een paar omstandigheden, waarbij je kan kiezen of eerder ingevoerde waarden moeten worden overschreven. Zoiets misschien? Quote
0 Jojojo Posted June 5, 2014 Author Posted June 5, 2014 Zoals gezegd: te dom voor woorden. Een "/" in de veldnaam en de waarschuwing genegeerd. Dank voor de tips. Quote
Question
Jojojo
Te dom voor woorden. Ik snap het niet: veld a is een getal, veld b is een getal. Veld c is een berekening te weten a x b. Veld c blijft echter blanco.
Ik heb het fm bestand van de server af gehaald en op mijn werkplek gezet; geen verschil.
Wat zie ik over het hoofd?
4 answers to this question
Recommended Posts