Jump to content
  • 0

meerdere portalen voor 1 klant

patriek

Question

Posted

hoi ,

zit me al dagen het hoofd te breken over het volgende ,

klant A brengt produkten naar leverancier

leverancier moet 3 bewerkingen doen voor klant bv : schuren + aflakken + verpakken

klant B brent produkten naar leverancier

leverancier moet 2 bewerkingen doen voor klant bv : aflakken + verpakken

so far so good, maar nu komt het ,als ik klant A open met layout schuren + aflakken + verpakken toont hij ook de andere klanten welliswaar zonder gegevens in het portaal

maar ik zou er willen toe komen dat klanten met 3 bewerkingen in een layout getoond worden en klanten met 2 bewerkingen in een andere layout

heb 5 tabellen: ingave-klantgeg

Lijnen - prod

groep

soort

prijs , deze laatste tabellen worden velden in lijnen

graag jullie hulp aub

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Je kunt gaan zoeken op bewerkingen en dan het zoekresultaat in een rapportweergave laten zien. Maak voor alle mogelijke combinaties van de bewerkingen een zoekopdracht en leg die vast in een script.

• 0
Posted

ziehier een printscreen van mijn relaties, ik denk dat het hiermee iets te maken heeft.

bij het opstartmenu kun je een klant opzoeken maar nu zou ik willen dat als je de klant aanklikt hij de juiste layout toont

ofwel de layout met 3 bewerkingen of de layout met 2 bewerkingen , 1 klant kan namelijk verschillende bewerkingen laten uitvoeren

hij kan bv 2 records hebben met 2 bewerkingen en 4 records met 3 bewerkingen

nu is het zo als ik een klant opzoek toont hij alle records in dezelfde layout

mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een klant open hij alleen de records toont in de juiste layout

alvast van harte bedankt

5a758dd303204_Schermafbeelding2014-10-17om21_31_57.thumb.jpg.826c27d97cef6445599734bf8a934022.jpg

• 0
Posted

Uit je relatietabel is mij niet helemaal duidelijk waar je klantgegevens staan, maar in principe is dat niet belangrijk voor dit probleem.

Maak een veld in de tabel met klantgegevens waarin staat in welke layout deze weergegeven moet worden.

Maak vervolgens een script met:

if layout veld = 1

ga naar layout 1

else if layout veld = 2

ga naar layout 2

enz.

end if

Dit script laat je lopen zodra je op een klant klikt. (knop of scripttrigger)