Maloud Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Lang geleden mijn database opgezet en toen dacht ik dat het handig was om twee velden te maken: - Adres - Huisnummer Hoe kan ik deze samenvoegen door in het veld adres een spatie gevolgd door het huisnummer te krijgen. Als het goed is zou het een éénmalige actie moeten zijn voor ± 6.500 adressen Bij voorbaat dank voor het op het juiste spoor zetten of een voorbeeldje. Louis Quote
0 hbrendel Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Ik zou dat niet doen. Niemand heeft er last van. Calculatie- of scriptmatig samenvoegen is makkelijk. Later eventueel weer uit elkaar trekken niet. Quote
0 Maloud Posted October 21, 2014 Author Posted October 21, 2014 Oke, beankt voor het advies, dan doe ik het niet Quote
Question
Maloud
Lang geleden mijn database opgezet en toen dacht ik dat het handig was om twee velden te maken:
- Adres
- Huisnummer
Hoe kan ik deze samenvoegen door in het veld adres een spatie gevolgd door het huisnummer te krijgen.
Als het goed is zou het een éénmalige actie moeten zijn voor ± 6.500 adressen
Bij voorbaat dank voor het op het juiste spoor zetten of een voorbeeldje.
Louis
3 answers to this question
Recommended Posts