Ari Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 Kan ik ( zonder plugin ) een script op diverse clients triggeren vanuit een scheduled script op FM server? Het gaat om de update van een found record set indien nodig. Quote
0 Felix Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 Jeroen Aarts Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Scripts laten lopen op een andere client, of vanuit de Server op de client wordt niet ondersteund door FileMaker. Gelukkig maar, zou ik zeggen want ik zou als gebruiker bv. niet willen dat er plots een script allerlei vertrouwelijke gegevens zou gaan ophalen. Onze ontwikkelaar Jan Stieperaere heeft wel een leuk artikel geschreven over hoe je het met een beetje vernuft toch wel kan bouwen: http://www.clickworks.be/en/trigger-script-another-client Quote
0 Felix Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 Ari Posted November 17, 2014 Author Posted November 17, 2014 Maak er een timed script van in je client. Is een mogelijkheid maar als er ergens in een ander script een halt step wordt gebruikt of de gebruiker annuleert een script dan wordt deze waarschijnlijk ook gestopt. Onze ontwikkelaar Jan Stieperaere heeft wel een leuk artikel geschreven over hoe je het met een beetje vernuft toch wel kan bouwen: http://www.clickworks.be/en/trigger-scr ... her-client Super tip Jeroen Dank! Quote
0 Felix Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 Ari Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 OK dan ga ik die ook serieus overwegen Quote
0 Jeroen Aarts Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Halt script zal de OnTimer trigger niet stoppen inderdaad. De OnTimer script trigger is wel gebonden aan het actieve venster waarin je het installeert, en werkt ook enkel daar op. Als je dat venster sluit stop ook de OnTimer. Quote
Question
Ari
Kan ik ( zonder plugin ) een script op diverse clients triggeren vanuit een scheduled script op FM server? Het gaat om de update van een found record set indien nodig.
7 answers to this question
Recommended Posts