elifafd Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Hallo, Ik heb in tabel 1 een repeating field met 4 herhalingen waarin mensen via een valuelist een leverancier kunnen kiezen. Nu wil ik in een script uit tabel 2 de adres gegevens ophalen voor herhaling 1, 2, 3 en 4 Iemand een idee hoe dat op te zetten? Quote Link to comment
0 Felix Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Infomatics Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 als je een waarde ophaalt krijg je standaard de waarde uit de eerste repetitie, de 2e kun je ophalen met veld[2], de 3e veld[3] enz. Groet, Ruben Quote Link to comment
Question
elifafd
Hallo,
Ik heb in tabel 1 een repeating field met 4 herhalingen waarin mensen via een valuelist een leverancier kunnen kiezen.
Nu wil ik in een script uit tabel 2 de adres gegevens ophalen voor herhaling 1, 2, 3 en 4
Iemand een idee hoe dat op te zetten?
2 answers to this question
Recommended Posts