elifafd Geplaatst: 23 december 2014 Geplaatst: 23 december 2014 Hallo, Ik heb in tabel 1 een repeating field met 4 herhalingen waarin mensen via een valuelist een leverancier kunnen kiezen. Nu wil ik in een script uit tabel 2 de adres gegevens ophalen voor herhaling 1, 2, 3 en 4 Iemand een idee hoe dat op te zetten? Quote
0 Felix Geplaatst: 24 december 2014 Geplaatst: 24 december 2014 (aangepast) . 5 oktober 2015 aangepast door Gast Quote
0 Infomatics Geplaatst: 24 december 2014 Geplaatst: 24 december 2014 als je een waarde ophaalt krijg je standaard de waarde uit de eerste repetitie, de 2e kun je ophalen met veld[2], de 3e veld[3] enz. Groet, Ruben Quote
Vraag
elifafd
Hallo,
Ik heb in tabel 1 een repeating field met 4 herhalingen waarin mensen via een valuelist een leverancier kunnen kiezen.
Nu wil ik in een script uit tabel 2 de adres gegevens ophalen voor herhaling 1, 2, 3 en 4
Iemand een idee hoe dat op te zetten?
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.