zorro Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Vraagje Hoe archiveren jullie jullie mailen ? Ik zou deze graag per project in een container veld slepen ( zoals pdf's ) maar dat lukt niet Iemand een voorstel Mvg David Quote Link to comment
0 Felix Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Waarom geen database om de mail in te archiveren als tekst? Ik heb een aparte database waarin ik de mail ophaal en archiveer. Hiervoor gebruik ik de MailIt plugin. Werkt prima en je kunt er gewoon in zoeken. Quote Link to comment
0 Max L Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Ik heb (om plugin te voorkomen) een paar oplossingen gemaakt, waarbij de gebruiker in Outlook een binnengekomen mailtje met cntr-A volledig selecteerd en vervolgens copieerd en plakt in een containerveld. De gebruikers hebben zich dit snel als routine eigen gemaakt en de mail wordt in t containerveld in de originele opmaak (als afbeelding) getoond. De gebruikers kunnen er goed mee uit de voeten. Quote Link to comment
Question
zorro
Vraagje
Hoe archiveren jullie jullie mailen ?
Ik zou deze graag per project in een container veld slepen ( zoals pdf's ) maar dat lukt niet
Iemand een voorstel
Mvg
David
3 answers to this question
Recommended Posts