Layout: Vertegenwoordiger met tabel Vertegenwoordigers
Op de layout een tabblad:
blad 1 geeft in portaal alle vertegenwoordigers weer.
In iedere portaalregel zitten 2 selectieknoppen.
selectieknop: brengt je naar tabblad 2 met daarop de naam van de geselecteerde vertegenwoordiger met in een portaal alle klanten van deze man/vrouw. Werkt.
Hiervoor een portaal met gerelateerde records uit: vertegenwoordigers_eindgebruikers met een relatie op id_vertegenwoordiger.
Selectieknopje 2 brengt je via een script naar tablad 3 naar de gerelateerde vertegenwoordiger.
Op tablad 3 is een veld met de vertegenwoodigersnaam en zijn/haar ID.
Nu wil ik de nog lopende offertes zien bij die specifieke vertegenwoordiger.
Koppeling gemaakt tussen tabel vertegenwoordiger en tabel waarin alle offertes staan dmv id-vertegenwoordiger.
Question
Rob532
Situatie:
Layout: Vertegenwoordiger met tabel Vertegenwoordigers
Op de layout een tabblad:
blad 1 geeft in portaal alle vertegenwoordigers weer.
In iedere portaalregel zitten 2 selectieknoppen.
selectieknop: brengt je naar tabblad 2 met daarop de naam van de geselecteerde vertegenwoordiger met in een portaal alle klanten van deze man/vrouw. Werkt.
Hiervoor een portaal met gerelateerde records uit: vertegenwoordigers_eindgebruikers met een relatie op id_vertegenwoordiger.
Selectieknopje 2 brengt je via een script naar tablad 3 naar de gerelateerde vertegenwoordiger.
Op tablad 3 is een veld met de vertegenwoodigersnaam en zijn/haar ID.
Nu wil ik de nog lopende offertes zien bij die specifieke vertegenwoordiger.
Koppeling gemaakt tussen tabel vertegenwoordiger en tabel waarin alle offertes staan dmv id-vertegenwoordiger.
Ik krijg geen info in het portaal.
Dit zou toch moeten kunnen?
Waar zit ik verkeerd.
Alvast bedankt voor het meedenken.
gr.
5 answers to this question
Recommended Posts