FrederikS Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 Dag Iedereen, In mijn applicatie ben ik facturatie en ramingen aan het samen voegen. Alle layouts, velden en relaties werden gekopieerd. Bij de ramingen wil hij het totaal van de ramingen niet tonen. Iemand die weet wat ik misdaan heb? Ook wanneer ik de raming wil verzenden via mail krijg ik een foutmelding zoals in bijlage te zien. Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe? Quote
0 Infomatics Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 Hoi Frederik, Je kunt een totaal laten berekenen door in de ramingen tabel een calculatieveld te zetten met de calculatie sum(regels::bedrag) En wat betreft de export, je hebt daar blijkbaar geen bestandsnaam meegegeven . . Groet, Ruben Quote
0 FrederikS Posted May 4, 2015 Author Posted May 4, 2015 Dit is wat er staat, aangepast in de verschillende velden: /*If ( IsEmpty ( Ramningsgegevens:{RAMINGS-ID VERGELIJKINGSVELD}} ) ; 0 ; Sum ( Ramningsgegevens::Bedrag ) )*/ Quote
Question
FrederikS
Dag Iedereen,
In mijn applicatie ben ik facturatie en ramingen aan het samen voegen.
Alle layouts, velden en relaties werden gekopieerd.
Bij de ramingen wil hij het totaal van de ramingen niet tonen.
Iemand die weet wat ik misdaan heb?
Ook wanneer ik de raming wil verzenden via mail krijg ik een foutmelding zoals in bijlage te zien.
Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe?
4 answers to this question
Recommended Posts