Ga naar inhoud
  • 0

Naar FM13 of niet?


Gerard Exis

Vraag

Beste mensen,

 

ik heb nu enige tijd FM 12 Pro. Ik ben in de volgende situatie:

 

1. moet een nieuwe MacBook Air aanschaffen omdat de huidige niet meer voldoet, dus FM 12 Pro opnieuw installeren (hoewel ik geen installatie software heb)

2. Mijn hele handel (Webshop) in Roemenie draait op FM. echter nu ben ik bezig om in Nederland ook een bedrijf te openen. Daar zal ook via internet verkoop plaats vinden maar ook aan het bedrijfspand, tevens zal er ook reparaties uitgevoerd gaan worden, dus op kantoor in Nederland komt ook een Mac met FM, dit zal echter denk ik FM 13 moeten worden, weinig andere keus :mrgreen:

De bedoeling is echter wel dat ik alles vanaf mijn huis/zaak in Roemenie dus gaat regelen, dus inkoop, voorraadbeheer, debiteuren etc...

 

Nu is mijn vraag, is het correct dat in dit geval mijn eigen FM te upgraden naar FM 13 en vervolgens een FM 13 voor in Nederland aan te schaffen ?

Of zijn er mogelijkheden met mijn huidige FM 12 Pro ?

 

Begrijp me niet verkeerd, het gaat mij niet om de goedkoopste oplossing ! Ik begin FM Pro 12 net een beetje te begrijpen en werk er lekker mee, ik ben bang dat FM 13 mij weer opnieuw maanden laat zweten om alles werkend te krijgen zoals ik wil, of zijn de verschillen niet zo groot?

 

Indien FM 13 mij enigste logische oplossing is, welke kan ik dan het beste aanschaffen voor Roemenie en welke voor Nederland ?

 

alvast hartelijke dank voor meedenken en input,

Gerard

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...