Ga naar inhoud
  • 0

Filemaker 14 pdf maken op ipad en groep selectievlakje


Keeshart

Vraag

Ben nu aan het stoeien met 14 en de ipad.

Nu wil ik een pdf maken volgens het voorbeeld in de handleiding.

Ga naar lay-out ["Facturen"]

Overeenkomende records zoeken [Vervangen; Facturen::Klantnummer]

Records sorteren [Herstellen; Geen dialoogvenster]

Records opslaan als PDF [Geen dialoogvenster; "Reserve klant.pdf"; Records in selectie]

Ga naar gerelateerde record [Alleen gerelateerde records; Overeenkomst met gevonden reeks; Van tabel: "Producten"; Met lay-out: "Producten"]

Records opslaan als PDF [Toevoegen; Geen dialoogvenster; "Reserve klant.pdf"; Records in selectie]

Ga naar lay-out [originele lay-out]

 

Daar komt echter alleen een mail uit met het laatste database gegeven en ik wil de hele pdf mailen vanaf en vanuit de app.

 

Verder komen de groep selectievlakjes niet zichtbaar in de app terwijl het op de pc zo leuk werkt.

Keuzerondjes doen het wel.

 

Iemand idee? Waar ik het moet zoeken?

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat van die keuzelijst is opgelost. Ik had een leeg vakje als eerste optie en dan doet het een beetje moeilijk.

 

Nu ook bij mij nog de pdf problematiek. Wat oo de mac vlekkeloos loopt komt er op de ipad alleen de laatste pdf uit. Iemand een idee of een andere oplossing? Uit 3 tabellen hoofd en twee relateerde genereren van een pdf op de ipad.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...