Jump to content
  • 0

<< voorbeeld>> hoe krijg ik dat

iMac1943

Question

Posted

uit een bestaande file zie ik 'Sub-summery when sorted by enz' (in het voorbeeld is het <>)

Hoe krijg ik dat in dat veld, wat is dat juist die test tussen die haakjes?

5a758dd43ee82_Schermafbeelding2015-06-12om18_28_17.png.893f08379f3456159becb7bb91572d32.png

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

ik kom er niet uit. Zie eerste bijlage. maar als ik even in een ander vak klik, dan verandert <> in een cijfer. Terwijl ik denk dat die <<..>> moet blijven staan. Ga ik dan naar de record, dan staat daar helemaal niets. Wat doe ik fout?5a758dd44bfda_Schermafbeelding2015-06-12om21_44_42.png.4ccc8c68e98cc140c420c47641d3be2f.png[attachment=0]

• 0
Posted

Als je in een tekst op een layout de tekst <> zet, dan laat FileMaker de waarde van dat veld op die plek zien. Als je de letterlijke tekst <> op de layout

wilt hebben dan moet je er voor zorgen dat er geen veld is met die naam.

Groet, Ruben

• 0
Posted

Zie bijgaand voorbeeld.

je kunt de inhoud van een veld tonen in tekst door de veldnaam tussen haakjes te zetten <>

Als je naar een andere record gaat, en de waarde van dat veld is anders in dat andere record dan zie je niets, je kunt dit oplossen door

de waarde in een globaal veld te zetten, of in een calculatie te zetten.

Als je bedoeling is om letterlijk de tekst <> op een layout te zetten, dan moet je zorgen dat willekeurige tekst geen veldnaam

is anders wordt deze vervangen door de inhoud van dit veld.

Hoop dat het zo duidelijk is.

Groet, Ruben

velden.fmp12