Marsau Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 (edited) Beste mensen, Ik zag dat de vraag jaren geleden op dit forum al is gesteld, maar nooit is beantwoord. Met Vecozo (https://www.vecozo.nl/diensten/default.aspx) verifiëren bepaalde bedrijven bij zorgverzekeraars of bepaalde personen zijn verzekerd. O.m. relevant voor apotheker, bedrijven in medische hulpmiddelen, e.d. Je voert een geboortedatum, postcode, huisnr/toevoeging in, en je krijgt een compleet bericht met verzekeringsgegevens terug. Ik ben op dit moment bezig voor een bedrijf die een dergelijke check met behulp van een Excel macro, in combinatie met wat software van Promeetec (.Net component en waarschijnlijk Visual Basic) uitvoert. Hoe kan je vanuit Filemaker van deze dienst gebruik maken? Is er inmiddels in onze gelederen ervaring opgedaan met het realiseren van deze functionaliteit? Mars Edited August 10, 2015 by Guest Quote Link to comment
andries Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 ik heb er zelf geen ervaring mee. op welke manieren kan je communiceren met hun diensten, want dat wordt niet helemaal duidelijk als je de website bekijkt. Quote Link to comment
Marsau Posted August 10, 2015 Author Share Posted August 10, 2015 Ze leveren wat software, dat bijvoorbeeld aangestuurd kan worden met een Excel macro. Maw je vult postcode/huisnr/geboortedatum in en je krijgt een compleet gegevenssetje met verzekeringsgegevens retour in Excel. Quote Link to comment
andries Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 er is dus geen rechtstreekse brug. Hebben ze een vorm van middleware? Dan zou je dit in een plugin kunnen integreren... Java bibliotheken? ik denk dat je best een oplijsting maakt van al de mogelijkheden, en dan kan je zien wat er mogelijk is, maar ik denk niet dat het een makkelijke opdracht gaat worden. Quote Link to comment
Recommended Posts