Heckle Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 hey mede ontwikkelaars ik heb een tabel artikels velden: winkel, artikel, prijs een artikel kan uit uit verschillende winkels komen met verschillende prijzen dus meerdere recs in de tabel met dezelfde art naam maar telkens als ik een een artikel wil wissen omdat bv niet meer van die winkel komt maar nog wel van de andere wist hij alle artikels met dezelfde naam terwijl ik maar het commando geef om 1 enkel rec te wissen vb w=A art=B w=B art=B opdracht del rec van w A en w B is ook weg zeer raar nog iemand hier ervaring mee groeten Steven Quote Link to comment
0 Banach Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 Kan het zijn dat je een relatie met de tabel zelf hebt? Wanneer dat een relatie op artikel is met daarbij aangegeven dat ook de gerelateerde records moeten worden verwijderd wanneer een record verwijderd wordt is dit gedrag geen fout van FMPA maar van.... Quote Link to comment
Question
Heckle
hey mede ontwikkelaars
ik heb een tabel
artikels
velden:
winkel, artikel, prijs
een artikel kan uit uit verschillende winkels komen met verschillende prijzen
dus meerdere recs in de tabel met dezelfde art naam
maar telkens als ik een een artikel wil wissen omdat bv niet meer van die winkel komt maar nog wel van de andere
wist hij alle artikels met dezelfde naam terwijl ik maar het commando geef om 1 enkel rec te wissen
vb
w=A art=B
w=B art=B
opdracht del rec van w A
en w B is ook weg
zeer raar nog iemand hier ervaring mee
groeten Steven
1 answer to this question
Recommended Posts