SuperWimmie Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 Dames, heren, Ik mag voor een klant Filemaker 11 server nog even gaan installeren, om de zaak om te gaan bouwen naar de nieuwste 14. Maar... ik krijg het maar niet geinstalleerd onder Windows 7, hij blijft maar meldingen geven dat Java 6 build 14 er op moet staan. Nu heb ik build 45, maar dat slikt hij niet... Heeft iemand nog een Java 6 voor mij beschikbaar, zodat ik dit werkend kan krijgen? Alvast dank! Wim. Quote Link to comment
0 PJ007 Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 Hier kun je de oude versies downloaden: http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/java-archive-downloads-javase6-419409.html Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted December 4, 2015 Author Share Posted December 4, 2015 Ah, geweldig! Mijn dank! Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted December 4, 2015 Author Share Posted December 4, 2015 Hhhmmm.... wat ik ook doe, het werkt niet... Iets met 64 bits machines en 32 bits Filemaker? Moet dan Java ook 32 bits zijn? Quote Link to comment
0 rmw Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 FM11 is alleen 32 bits en dus moet Java dat ook zijn. Maar volgens mij installeert FMServer zelf de juiste java versie als er nog geen java is. De-installeer Java en FMS eerst eens. En installeer dan FMS opnieuw.... rmw Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted December 4, 2015 Author Share Posted December 4, 2015 Filemaker 11 installeert dat niet correct, althans niet bij mijn Windows 7 waar nog geen Java op staat. Intussen heb ik de i586 versie 16 geinstalleerd, waar Filemaker om vraagt. Nu ziet Filemaker daar in elk geval geen probleem meer in. Dus: Java probleem is opgelost!! Waarvoor dank, heren! Maar ik stuit op volgende probleem. De Admin Console wordt na het deployen niet geinstalleerd. Ook het verzoek op localhost:16000 doet niets... Quote Link to comment
0 burggraaf Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Andere webbrowser al geprobeerd? Heb ooit eens hetzelfde 'vage' verschijnsel gehad dat het met IE niet lukte en met Firefox wel... Quote Link to comment
0 karizmatikalem Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 De Admin Console wordt na het deployen niet geinstalleerd. Ook het verzoek op localhost:16000 doet niets... 2 weken geleden had ik ook geprobeerd om FM server 11 op Win 7 te installeren en dat lukte me toen ook niet en ik kreeg precies deze probleem. Helaas heb ik daar nog geen oplossing gevonden... Quote Link to comment
Question
SuperWimmie
Dames, heren,
Ik mag voor een klant Filemaker 11 server nog even gaan installeren, om de zaak om te gaan bouwen naar de nieuwste 14.
Maar... ik krijg het maar niet geinstalleerd onder Windows 7, hij blijft maar meldingen geven dat Java 6 build 14 er op moet staan.
Nu heb ik build 45, maar dat slikt hij niet...
Heeft iemand nog een Java 6 voor mij beschikbaar, zodat ik dit werkend kan krijgen?
Alvast dank!
Wim.
7 answers to this question
Recommended Posts