Thomassnel Posted January 9, 2019 Share Posted January 9, 2019 kan ik een catalogus aanmaken aan de hand van mijn voorraad gegevens zo ja hoe doe ik dat dan? Quote Link to comment
0 menno Posted January 9, 2019 Share Posted January 9, 2019 Op de fmsummit heeft @Sjaak de Jong een prachtige presentatie gegeven over het maken van een catalogus. Gaat naast FileMaker óók over Sip in *nix en over Photoshop. maar het FM-deel zal je zeker verder helpen. De documentaie is via google-drive toegankelijk: https://drive.google.com/drive/folders/1PyCs8H5Z_BT-M8kki3hZfTOJ9FC_LhrQ Quote Link to comment
0 Thomassnel Posted January 16, 2019 Author Share Posted January 16, 2019 @menno Weet jij of er ook cursussen georganiseerd voor Non profit organisaties de cursussen die voor bedrijven worden aangeboden zijn voor ons gewoon te prijzig maar ik denk dat wij veel meer uit dit programma kunnen halen als dat we nu doen. Dit is nog niet helemaal wat ik zoek ik probeer een catalogus te maken door middel van de vooraad die al in filemaker staat maar als ik dat doe krijg ik op een gekke manier deen aantallen er bij te staan hoop dat je me hier mee kan en wil helpen. Quote Link to comment
0 menno Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Het lijkt me zinvol voor jullie om eerst wat basiskennis op te doen, daarvoor is er op internet zat documentatie te vinden (zie bijvoorbeeld de website van FileMaker) en je kan ook leerboeken bestellen bij bijvoorbeeld bol.com door in google even te zoeken Op YouTube staan wat videos van Richard Carlton, die erg leuk zijn (en ik denk ook gratis, dus die prijs past wel bij jullie ) Verder is er op Lynda.com ook zat te vinden van Chris Ippolite en ook zijn videos zijn erg interessant, maar daar moet je wel een kleine maandelijkse bijdrage betalen .... maaar de eerste 30 dagen zijn gratis. Verder is een basiscursus bij Lesterius of bij René volgens mij helemaal niet zo duur. Het begint zo te zien vanaf grofweg 500 euro voor een beginnerscursus .... dat bedrag ben je binnen een halve dag al kwijt aan het inhuren van een expert ? Quote Link to comment
Question
Thomassnel
kan ik een catalogus aanmaken aan de hand van mijn voorraad gegevens zo ja hoe doe ik dat dan?
3 answers to this question
Recommended Posts