Spring naar bijdragen
  • 0
mdw

Export field OF Send event - Microsoft Word opent niet

Vraag

Hallo

vreemd probleem. Wij draaien FM server 17 met ongeveer 15 clients.

We  hebben een toepassing waarin we documenten (pdf, word, excel, powerpoint) in containers bewaren en openen.

Bij elke gebruiker werkt het openen van documenten vanuit de container mbv. Export field automatically open of via Send event

Bij 1 gebruiker werkt het alleen voor PDF, Excel en Powerpoint en NIET voor Word bestanden.

Het lijkt dat de instructie vanuit FM aan Word of Windows om een word bestand te openen niet gebeurt of fout gaat. 

Ik ga er van uit dat het iets is op niveau van de pc van deze gebruiker. Kan iemand dat bevestigen of me op weg helpen?

Tnx

Mario

Deel dit bericht

Link naar bericht

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Is er misschien iets mis met de associatie van dit bestandstype met Word. Mac of PC? Kun je door dubbelklikken van het geëxporteerde bestand dit wel openen? Ook al is Word eerst helemaal afgesloten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
  • 0

Bedankt voor je antwoord. We hebben het probleem op een pc met Windows 10 Pro. Een Word bestand in een folder of netwerkmap opent wel ; dus de associatie tussen bestandstype en applicatie die het standaard opent, lijkt me ok.

Ik heb gisteren ook even met de FM debugger gewerkt. Beide statements worden uitgevoerd met result code 0. Dus voor FM is alles ok. 

Maar het document opent niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden