jw Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Welke versie van Filemaker start er default en hoe kun je dit beïnvloeden? Ik werk op een Mac en heb natuurlijk allerlei versies van Filemaker op mijn machine. Nu blijft de OSX steeds een oude versie starten in plaats van de laatste of degene die ik eigenlijk wil. Heeft iemand een suggestie hoe je dit onder controle krijgt? Quote Link to comment
0 Banach Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Selecteer een FM bestand -> cmd i (info) -> openen met. Eventueel icm de knop Wijzig alle (Change all). Quote Link to comment
0 jw Posted June 5, 2019 Author Share Posted June 5, 2019 geweldig, ik werk al vanaf 1994 met Mac, deze functie is er al vast heeeeel lang. Quote Link to comment
Question
jw
Welke versie van Filemaker start er default en hoe kun je dit beïnvloeden?
Ik werk op een Mac en heb natuurlijk allerlei versies van Filemaker op mijn machine.
Nu blijft de OSX steeds een oude versie starten in plaats van de laatste of degene die ik eigenlijk wil.
Heeft iemand een suggestie hoe je dit onder controle krijgt?
2 answers to this question
Recommended Posts