Faay Posted January 19, 2020 Share Posted January 19, 2020 Hallo, Voor een tijdregistratie zoek ik een customfunction. Weet er iemand een customfunction voor het berekenen van start en eindtijden met daarin de mogelijkheid om: werkuren pauzes feestdagen weekenden in te geven. En hoe om te gaan met onderbrekingen als: weggeroepen voor een andere klus, telefoon etc. Heb gezocht maar nog niets kunnen vinden wat er op leek. Alvast bedankt voor de moeite Quote Link to comment
0 Marsau Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Ik hiervoor een oplossing ontwikkeld, maar niet binnen een custom function. Daarvoor is het m.i. te complex en te weinig standaardiseerbaar. Denk dat je wat dieper moet nadenken over wat je precies/werkelijk nodig hebt. Quote Link to comment
0 hans erik Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Ja, je kunt custom functies natuurlijk wel gebruiken voor deelprocessen: intervallen bepalen, verschillen tussen lijsten berekenen enz. Maar dit klinkt als een complete toepassing, met meerdere tabellen en scripts. Quote Link to comment
Question
Faay
Hallo,
Voor een tijdregistratie zoek ik een customfunction.
Weet er iemand een customfunction voor het berekenen van start en eindtijden met daarin de mogelijkheid om:
werkuren
pauzes
feestdagen
weekenden
in te geven.
En hoe om te gaan met onderbrekingen als: weggeroepen voor een andere klus, telefoon etc.
Heb gezocht maar nog niets kunnen vinden wat er op leek.
Alvast bedankt voor de moeite
2 answers to this question
Recommended Posts