jw Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 Bij een voorbeeldafdruk op het scherm staan er mooie knopjes boven als: Save as Excel, Save as PDF en Print en Page Setup. Als ontwikkelaar zijn ze bruikbaar maar de gebruiker ziet deze alleen grijs. Ik heb het menu vervangen voor een custos menu maar ik heb niet de indruk dat het daar aan lig. Ik heb de privileges aangepast voor de gebruiker maar de gebruiker mag, volgens de instellingen wel printen en exporteren. Heeft iemand een idee waar en wat er dan nog instelbaar is? Quote Link to comment
0 Banach Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 De genoemde knopjes komen overeen met functies welke je rechtstreeks uit het menu kunt kiezen. De gebruiker moet deze functies in het menu hebben staan ook al zijn de andere functies via custom menu's aangepast. Quote Link to comment
0 jw Posted January 30, 2020 Author Share Posted January 30, 2020 oh, dank. Best onhandig of misschien moet ik de handleiding lezen. Quote Link to comment
Question
jw
Bij een voorbeeldafdruk op het scherm staan er mooie knopjes boven als: Save as Excel, Save as PDF en Print en Page Setup.
Als ontwikkelaar zijn ze bruikbaar maar de gebruiker ziet deze alleen grijs.
Ik heb het menu vervangen voor een custos menu maar ik heb niet de indruk dat het daar aan lig.
Ik heb de privileges aangepast voor de gebruiker maar de gebruiker mag, volgens de instellingen wel printen en exporteren.
Heeft iemand een idee waar en wat er dan nog instelbaar is?
2 answers to this question
Recommended Posts