marcelboot Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Ik heb vandaag een runtime gestuurd naar iemand in het buitenland en hij krijgt bij openen een vreemde melding. Zie bijlage. Wet iemand wat dit betekent?? Quote Link to comment
0 marcelboot Posted March 25, 2020 Author Share Posted March 25, 2020 Heb ff zitten speuren op internet en heb de oplossing al gevonden. Deze file is gewoon te downloaden. Quote Link to comment
0 marcelboot Posted March 25, 2020 Author Share Posted March 25, 2020 File erin gezet op twee plaatsen en nu start het programma nog steeds niet op. Het eerste scherm komt met de vraag of je Run wilt doen. Klik erop en er gebeurt niets. Ergens een suggestie nog?? Quote Link to comment
0 menno Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-update/vcruntime140dll/b1a15b0e-e389-41a3-bc49-f4fc85bac575 Niet los downloaden en ergens neerzetten, maar netjes MSVisual C++ 2015 installeren. Of dat uiteindelijk je probleem oplost, weet ik natuurlijk niet. Aan je screenshot te zien zit vermoedelijk op Windows 7 en niet op 8.1 of 10. Windows 7 werkt alleen goed als je SP1 hebt geïnstalleerd en "bij" bent met je patches. Quote Link to comment
Question
marcelboot
Ik heb vandaag een runtime gestuurd naar iemand in het buitenland en hij krijgt bij openen een vreemde melding. Zie bijlage.
Wet iemand wat dit betekent??
3 answers to this question
Recommended Posts