oscar Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 Goedenavond Ik heb een vraag / verzoek. Is er iemand die mij kan helpen met het maken van specifieke grafiek gegevens De grafiek moet ui t het volgende bestaan: - Dag, week en maandoverzicht - Op de Y-as moeten er meerdere verschillende gegevens komen (zie voorbeeld) - Daarnaast moet ik kunnen zoeken en filteren (liefst met een checkbox zoals in het voorbeeld) welke peren er bij voorbeeld in welke maand zitten _ En ik wil nog kunnen filteren op jaartal Is er iemand die mij mee daar kan helpen FM_DynamicCharting-3.fmp12 Quote Link to comment
Marsau Posted June 13, 2020 Share Posted June 13, 2020 Het gegeven voorbeeld is slechts een benadering. Ik begrijp dat je vraagt naar de inpassing van dit voorbeeld in een bestaande applicatie? Quote Link to comment
oscar Posted June 13, 2020 Author Share Posted June 13, 2020 Dat klop inderdaad, wil weten of dat mogelijk is op een zo eenvoudige mogelijke wijze. met wat aanwijzigingen in het bestaande document Quote Link to comment
menno Posted June 13, 2020 Share Posted June 13, 2020 In jouw voorbeeld heb ik een lay-out toegevoegd met een resumé-gedeelte en een script-trigger die de gevonden set sorteert. Er wordt voor elke gevonden maand een grafiek getoond en dat is afhankelijk van je gevonden set. Dit zal je hopelijk voldoende op weg helpen je eigen grafieken te maken FM_DynamicCharting-3_edited.fmp12 Quote Link to comment
oscar Posted June 13, 2020 Author Share Posted June 13, 2020 dank je wel, ik ga nog even voor borduren. heb inmiddels al wat progressie gemaakt Ik ga mijn gezochte record in een andere layout kopiëren (loop script) zodat ik de record wil hebben die ik nodig hebt en daar vandaan heb ik eigenlijk alles wat ik wil hebben uiteindelijk. En met iedere andere zoek functie verwijder ik de vorige records zodat de nieuwe er weer staan. en dit gaat vrij snel allemaal. Quote Link to comment
oscar Posted June 15, 2020 Author Share Posted June 15, 2020 Heb toch nog wat hulp nodig van iemand die weet waarom de grafiek alle record pakt ondanks dat je de records sorteert Wil namelijk graag dat als ik een zoekfunctie op een bepaalde pers invoer deze wel sorteert maar desondanks alle records laat zien. Wie kan mij hierin helpen, heb het voorbeeld bijgevoegd Grafiek V2.fmp12 Quote Link to comment
Recommended Posts