MCoolen Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 Ik heb een layout waarop twee portals staan. Via een script wil ik de functie 'go to portalrow' gebruiken. Dat gaat op zich goed alleen gaat FM naar de portalrow van de eerste portal in de layout. Ik wil echter naar een portalrow van de tweede portaal. Hoe kan ik in mijn script ervoor zorgen dat de tweede portaal actief is en daar dus de betreffende portalrow selecteert ? Alvast dank jullie wel voor jullie hulp. Gr. Michel Quote Link to comment
0 menno Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 Zorg dat je eerst de correcte portaal activeert. Dat kan je doen door bijvoorbeeld een veld in de portaal te selecteren mbv een script. Heb je 2 versies van dezelfde portaal op de layout staan, geef dan tenminste 1 veld in iedere afzonderlijke portaal een (object-)naam en gebruik de objectnaam om het ene of andere veld in de ene of andere portaal te selecteren. Daarna kan je naar de gewenste portaalrij "springen" Quote Link to comment
0 MCoolen Posted February 14, 2021 Author Share Posted February 14, 2021 Hoi Menno, Ben vergeten je te melden dat je me met je tip hebt geholpen. Het is me inderdaad gelukt. Dank je wel. Quote Link to comment
Question
MCoolen
Ik heb een layout waarop twee portals staan.
Via een script wil ik de functie 'go to portalrow' gebruiken.
Dat gaat op zich goed alleen gaat FM naar de portalrow van de eerste portal in de layout.
Ik wil echter naar een portalrow van de tweede portaal.
Hoe kan ik in mijn script ervoor zorgen dat de tweede portaal actief is en daar dus de betreffende portalrow selecteert ?
Alvast dank jullie wel voor jullie hulp.
Gr. Michel
2 answers to this question
Recommended Posts