bigbadwolf Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Voordat ik er zelf tijd in ga steken om het wiel opnieuw uit te vinden… heeft iemand toevallig ervaring met het opzoeken van postcodes bij Postcode.nl? Ik weet dat ze een API hebben, maar als iemand dit al eens gedaan heeft en het wil delen… Quote Link to comment
0 Infomatics Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 hier een klein voorbeeldje, je moet nog wel en APIkey regelen. postcode.nl.fmp12 Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted August 3, 2021 Author Share Posted August 3, 2021 Dank… ik heb een API-key, maar toch lukt het (nog) niet. Authorisatieproblemen. Zal ze eens aan hun jas trekken waarom het niet lukt. Quote Link to comment
Question
bigbadwolf
Voordat ik er zelf tijd in ga steken om het wiel opnieuw uit te vinden… heeft iemand toevallig ervaring met het opzoeken van postcodes bij Postcode.nl?
Ik weet dat ze een API hebben, maar als iemand dit al eens gedaan heeft en het wil delen…
2 answers to this question
Recommended Posts