marcelboot Posted July 5, 2022 Posted July 5, 2022 In verband met het beperkt aantal clients op de server lijkt het me handig om mensen, die niet afsluiten als ze weggaan, vanzelf te laten uitloggen. Ik denk aan een timer intervalscript, maar kom er niet helemaal uit. Heeft iemand een tip? Quote
0 Banach Posted July 6, 2022 Posted July 6, 2022 Je kunt een timeout aangeven op de server: Configuration -> FileMaker Clients -> SessionĀ Timeout Quote
0 marcelboot Posted July 6, 2022 Author Posted July 6, 2022 De session mag onbeperkt duren, maar als er niet wordt gewerkt wil ik het bestand laten sluiten, dus dat kan dan toch niet via de server? Quote
0 Banach Posted July 6, 2022 Posted July 6, 2022 13 minutes ago, marcelboot said: De session mag onbeperkt duren, maar als er niet wordt gewerkt wil ik het bestand laten sluiten Bestand sluiten of uitloggen??? In je openingspost heb je het over uitloggen en dat is precies wat een timeout doet na de daarbij aangegeven periode zonder activiteit. Quote
0 marcelboot Posted July 6, 2022 Author Posted July 6, 2022 Ah. Dan zeg je precies wat ik wilde horen. Dank en ik ga ermee aande slag. Quote
Question
marcelboot
In verband met het beperkt aantal clients op de server lijkt het me handig om mensen, die niet afsluiten als ze weggaan, vanzelf te laten uitloggen. Ik denk aan een timer intervalscript, maar kom er niet helemaal uit. Heeft iemand een tip?
4 answers to this question
Recommended Posts