Ga naar inhoud
  • 0

FileMaker VOIP koppeling


Infomatics

Vraag

Ik ben voor een klant op zoek naar een VOIP koppeling met FileMaker, zij willen:

- Client voor MacOS, waarbij we vanuit FM een telefoonnummer kunnen draaien.

- Binnenkomende gesprekken loggen in FM bv via open url op de client of via webhook naar de server.

- Client op IOS.

- api koppeling zodat klant gegevens kunnen worden bijgewerkt in de VOIP omgeving zodat die zichtbaar zijn als er wordt ingebeld.

- Bij voorkeur een omgeving waarbij de klant zelf zijn omgeving kan beheren.

 

Heeft iemand ervaring met een goed systeem?

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

en binnenkomend? er wordt nu een call gedaan naar een Applescript die bij de gebruiker in de root staat die een open url inclusief telefoonnummer naar de FM database stuurt zodat de juiste klant boven komt. 
Ik zou dat het liefst direct met een open url oplossen, of desnoods met een webhook naar de server zodat de server de juiste klant naar de client kan pushen.

 

Link naar reactie
  • 0
Just now, Infomatics said:

en binnenkomend? er wordt nu een call gedaan naar een Applescript die bij de gebruiker in de root staat die een open url inclusief telefoonnummer naar de FM database stuurt zodat de juiste klant boven komt. 
Ik zou dat het liefst direct met een open url oplossen, of desnoods met een webhook naar de server zodat de server de juiste klant naar de client kan pushen.

 

Wat je moet doen is een Trigger in Xelion (laten) zetten. Dit is een URL (inclusief script en parameters uit Xelion) die aangeroepen wordt op het moment dat de gebruiker het gesprek in de softphone aanneemt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...