Jump to content

Pintje voor iedereen

bram

Recommended Posts

Posted (edited)

Kijk, beste Foemper, eigenlijk moet je je picture eerst ergens op het web parkeren en dan gebruik je de Img-tags (open en toe) met daartussen de URL van je picture.

Klik maar eens op Img, dan zie je twee lijntjes lager een syntax-voorbeeld.

Het drankje hieronder is niet zelf gekozen...

avdlxr01.JPG.895dc2fe23032a66791247389f30010b.JPG

Edited by Guest
Posted
je picture eerst ergens op het web parkeren en dan gebruik je de tags

Ahaaa, bedankt. Ik had al die BBtags uitstaan, vandaar. Hierbij mijn poging tot posten van mijn favoriete drank, met gebruik van de link zoals voorgeschreven door yoda:

McFoemper

laphroig.jpg.c94f70305440d423515d91468efe7f95.jpg

Posted

Hou op! Ik ben hier met de SMTPit plugin aan het worstelen, en dat op een lege maag (dieet), snif snif... komt die mij hier nog zo'n pak frieten voor de neus zetten.. aaaaaaaaaaargh.

De Foemper

Posted

We vinden hier net een foto terug van iemand die een aantal dozen FileMaker ging leveren en ineens die blonde stoot van Stef's posting zag opduiken (zat Stef zelf aan het stuur? we weten het niet):

kreukels05.jpg.c27b63f90410b7c94fab68084a531d55.jpg

Posted

Weer een kiekje van onze verborgen camera. Deze keer de werkplek van (..) (censuur): het is van hieruit dat Clarify-antwoorden verzonden worden. Let op het meest markante detail, nl. de afwezigheid van een monitor: (censuur) heeft dat niet nodig, heeft zo al fantasie genoeg. Let ook op het toetsenbord en de grote ronde muis die beide met de tenen bediend worden.

99cm0044.jpg.9fc794c4d7cd163a1c2097c2b87bd83e.jpg

Posted

Mannekes !

De baas is terug thuis. Ik hoop dat iedereen weer nuchter is! Vanaf nu tot nader order kunnu kiezen tussen Spa Rood en Spa Blauw.