Ik heb FileMaker Pro 5 geïnstalleerd op een Windows XP Professional PC.
Een eerste probleem was een incompatibiliteit met Security Pack 2. Dit werd opgelost door enkel Security Pack 1 te installeren met Windows XP.
Nu krijg ik steeds een storend bericht bij het opstarten van FileMaker:
"Mogelijk is er onvoldoende schijfruimte om de bewerking te voltooien. Als deze bewerking niet slaagt, kan FileMaker het bestand niet openen. Wilt U doorgaan?" OK klikken en het programma gaat toch open. Waarom dan dit steeds terugkerend storend bericht? En hoe kan ik dat probleem oplossen?
Vraag
Hubert Kerkaert
Ik heb FileMaker Pro 5 geïnstalleerd op een Windows XP Professional PC.
Een eerste probleem was een incompatibiliteit met Security Pack 2. Dit werd opgelost door enkel Security Pack 1 te installeren met Windows XP.
Nu krijg ik steeds een storend bericht bij het opstarten van FileMaker:
"Mogelijk is er onvoldoende schijfruimte om de bewerking te voltooien. Als deze bewerking niet slaagt, kan FileMaker het bestand niet openen. Wilt U doorgaan?" OK klikken en het programma gaat toch open. Waarom dan dit steeds terugkerend storend bericht? En hoe kan ik dat probleem oplossen?
Dank voor enig advies...
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.