Flurk Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Dag iedereen, In een filemaker bestand, kan ik niets meer invoegen, al de verschillende records zijn verdwenen en overal staat < In het venster "define database - tables" staan de tabellen nog steeds vermeld. Hierin kan ik zien bij "statistics" dat er nog altijd records aanwezig zouden moeten zijn. Ik heb waarschijnlijk wel iets verkeerd gedaan. Mijn vraag is nu, hoe kan terug gaan naar de normale situatie? Graag uw reactie. Met dank en groeten van Flurk Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Met welke rechten ben je ingelogd? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 (edited) Er is iets mis met je Relation Graph. Zijn de layouts nog gekoppeld aan een occurence ? Mijn vraag is nu, hoe kan terug gaan naar de normale situatie? Backup terugzetten ... ? Edited November 8, 2005 by Guest Quote Link to comment
0 RON7 Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Belangrijk is dat je tabel in de relatiegrafiek voorkomt,kijk daar eens na.Misschien heb je daar de table gewist,indien ja maak ze dan opnieuw aan Quote Link to comment
0 RON7 Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 dat was bijna gelijktijdig Rony Quote Link to comment
Question
Flurk
Dag iedereen,
In een filemaker bestand, kan ik niets meer invoegen, al de verschillende records zijn verdwenen en overal staat <
In het venster "define database - tables" staan de tabellen nog steeds vermeld.
Hierin kan ik zien bij "statistics" dat er nog altijd records aanwezig zouden moeten zijn.
Ik heb waarschijnlijk wel iets verkeerd gedaan. Mijn vraag is nu, hoe kan terug gaan naar de normale situatie?
Graag uw reactie.
Met dank en groeten van
Flurk
4 answers to this question
Recommended Posts