Bruno Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Wie kan me een goed en gemakkelijk begrijpbaar voorbeeld geven van hoe je een filemakerapplicatie het best kan beveiligen. Ik zou graag het model van Filemaker bussiness tracker begrijpen waar delen van de menu verdwijnen als je er geen rechten toe hebt. de groeten Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 ik vrees dat je iets concreter zal moeten zijn. Weet je, maak gewoon eens een simpel bestandje, met een paar layouts, en een paar tabellen, en verzin een aantal gebruikers en een scenario. Post dat bestandje hier, en ik ben er zeker je dan wel antwoord zal krijgen. Quote Link to comment
0 burggraaf Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 Je kunt op basis van relaties knoppen al of niet laten verschijnen en/of laten functioneren. Ook zou je records kunnen laten zien waar knoppen in zitten welke op basis van een bepaalde voorwaarde al of niet getoond worden. Quote Link to comment
Question
Bruno
Wie kan me een goed en gemakkelijk begrijpbaar voorbeeld geven van hoe je een filemakerapplicatie het best kan beveiligen.
Ik zou graag het model van Filemaker bussiness tracker begrijpen waar delen van de menu verdwijnen als je er geen rechten toe hebt.
de groeten
2 answers to this question
Recommended Posts